2بار تمرین در هفنه اهمیت ایکس بادی

تعداد جلسات کمتر در هفته: تعداد جلسات ایکس بادی ۲ بار در هفته است، درصورتیکه تعداد جلسات سایر تمرین ها می بایست میان ۵ تا ۶ جلسه در هفته باشد.داشتن مربی شخصی: در تمرینات ایکس بادی xbody شما یک مربی منحصربه‌فرد به جهت انجام تمرینات خواهید داشت، درحالیکه در ورزش های دیگر به جهت داشتن مربی خصوصی می بایست هزینه ی اضافی بپردازید.کالری سوزی بیشتر: درطول ۴ تا ۶ ساعت پس از تمرین ایکس بادی xbody، حدود ۱۲۰۰ کالری و تا ۴۸ ساعت بعدی در بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کالری خواهید سوزاند، چنانچه حساس هر چلسه تمرین بقیه ورزش ها تا ۴۰۰ کالری خواهید سوزاند.بهبود سلولیت ها در ارتفاع تمرین: تمرینات ایکس بادی می تواند سلولیت ها را نیز درمان کرده و از دربین ببرد، در صورتی که تمرینات ورزشی دیگر به دشواری ممکن است چنین تاثیری داشته باشند.مهربان دارای مفاصل: تمرینات ایکس بادی xbody هیچ تاثیر منفی ای بر مفاصل شما نخواهد داشت، درصورتیکه اکثری از تمرینات ورزشی ممکن است به مفاصل شما زخم برسانند.ریسک تحت صدمه به عضله: برخلاف تمرینات ورزشی دیگر، در تمرینات ایکس بادی، ریسک جراحت به عضله‌ها فراوان پایین است..

 

رسیک زخم پذیری پایین

ریسک جراحت به کمر پایین: برخلاف تمرینات ورزشی دیگر، ریسک زخم به کمر نیز در ایکس بادی یا این که ای ام اس بسیار زیر است.سرعت در بهبود اقتدار بدنی: بهبود توان بدنی در تمرینات ایکس بادی، سه برابر سریع تر از سایر تمرینات ورزشی صورت می گیرد.سرعت رشد بافت های عضلانی: بافت های عضلانی با تمرینات ایکس بادی سه برابر سرعت بالا خیس از سایز تمرینات ورزشی رخ گرفته و رشد می کنند.سرعت از دست دادن وزن و چربی: دوران از دست دادن طولانی تر وزن و چربی ها با تمرینات ایکس بادی، سه برابر پر سرعت تر از سایر تمرینات ورزشی است.بالا بردن متابولیسم بدن: تمرینات ایکس بادی سبب ارتقاء متابولیسم و سوخت و ساز تن می شوند، درحالیکه بقیه تمرینات ورزشی لزوما متابولیسم تن را بالا نمی برند.درمان پشت و ران زخم دیده: تمرینات ایکس بادی xbody میتواند برای عضله ها پشت، و یا ران که زخم چشم اند اثرگذار بوده و به بهبود آن یاری کند، درصورتیکه تمرنات ورزشی دیگر تنها کلیدی حضور فیزیولوژیست امکان یاری به آسیب های پشت یا این که ران را خواهند داشت.ماکزیمم ضربان قلب: ضربان قلب در تمرینات ایکس بادی حداکثر ۱۲۰ تا ۱۳۰ bpm، و در بقیه تمرینات حدود ۱۸۵ bpm است.نتیجه ی قابل اعتنا پس از یک سری جلسه تمرین: دارای تمرینات ایکس بادی پس از ۴ تا ۶ جلسه، تغییرات را بطور محسوس احساس خواهیدکرد، درسورتیکه حساس سایر تمرینات میان ۱۵ تا ۲۵ جلسه ارتفاع خواهد کشید تا تغییرات را بازدید کنید.عضله سازی اساسی ایکس بادی چگونه است؟

 

نتیجه تمرینات

نتیجه این تمرینها ارتقاء گردش خون، ارتقاء چربی سوزی و هضم است. سرانجام همین تمرینها افزایش گردی خون، ارتقاء چربی سوزی و هضم است. بله. در سطح نخستین شما اندک شدن سایز را احساس می کنید و در تراز دوم چربی های انباشته گزینه حمله قرار می گیرند. در دربین همین مطالبات از دولت خواسته شده که محصولات ایکس بادی ایران تنها به جهت به کار گیری در فیزیوتراپی و توانبخشی در نظر گرفته شود.در ایالات متحده هر شرکتی که مایل به فروش دستگاه برای استعمال فردی میباشد می بایست مجوز FDA برای ایمنی و اثربخشی آن را ارائه نماید. چنانچه بخواهیم این ورزش را حیاتی تمرینهای سنتی مقایسه کنیم، می بایست بگوییم که ایکس بادی میتواند فایدههای یک تمرین شدید را راحتتر و در زمان زیاد کمتری به جهت شما به ارمغان بیاورد.از مهمترین مزایای این دستگاه انعطاف پذیری بخش اعظم و افزایش استقامت تن است. در صورتی که این دو اعضای بدن به خوبی نتوانند تعادل تن را مراقبت کنند سبب ساز درد هایی در کمر انسان می شود. ولی هنگامی در حال ورزش سنگین هستند، تعادل بدن بههم میخورد. وقتی تعادل عضلات پشت، شکم و یا کف لگن به هم میخورد منجر درد در کمر و ستون فقرات میشود.

 

امروزه ورزشکاران حرفهای متعددی از همین ورزش استعمال میکنند و ادله اهمیت آن هم مزایایی می باشد که ایکس بادی حیاتی خویش به همپا میآورد. ایکس بادی یکی از جدیدترین تمرینات ورزشی است که اصلی یاری دستگاه ایکس بادی انجام می شود. علاوه بر این، همین ورزش با ارتقا متابولیسم تن و عمل عضلانی منجر میگردد تا کالری بیشتری ور مقایسه اهمیت ورزش ساده مصرف کنید.یکی دیگر از فواید عالی ایکس بادی این میباشد که شما میتوانید این ورزش را به رخ طولانی مدت انجام دهید. یک عدد از مزایای خوب ایکس بادی در این می باشد که در به عبارتی فرآیند نخستین تمرین میتوانید کاهش وزن را به مهربانی احساس کنید. مضرات ایکس بادی در کنار فوایدی که به جهت کاهش وزن دارد هم باید گزینه دقت قرار گیرد. بخش اعظم افراد به همین استدلال از نحوه ایکس بادی به کارگیری می کنند که در عین راحتی، به شتاب به کمتر وزن و تناسب اندام دست پیدا می کنند و زمان استفاده از آن، کمترین میزان خستگی به جهت شخص به وجود می آید همینطور عواملی مثل رویش عضلات، بهبود شرایط بدن، بهبود مشکلات مفاصل و صرفه جویی در وقت از فواید دیگر به کارگیری از ایکس بادی است.

ایندکسر